long time, no write

Jäklar sedan länge jag skrev!! 
Sjukt mycket ha hänt på en månad. Inte bara med allt och alla, utan även med mig själv som person. 
 
I stora srag: Simone har skaffat kille, Rasmus som har varit tillsammans i tre månader för två dagar sedan (grattis xd)
                   Jag har skaffat linser
                  Jag har sökt in till universitet 
                 Vi har varit på jäkla många fester
                  För första gången har jag firat Valborg 
                 Jag har fyllt år 
 
Sjukt mycket på så kort tid tycker jag, och ikvöll blir det fest igen, men det blir chill eftersom Simone måste upp tidigt. 
 
Har på ca 3 månaders tid lärt känna så många nya härliga personer och själv märkt hur mycket jag har förändrats. 
 
Idag är det 20 dagar till Miley, ca 26 dagar till Studenten. 
Let's do it! 
Bilder från Valborg
 
jag o Mone 
 
Fin eld xd
 
Julia und Ich
 
Minday o Moneho
 
Rasmus (mones älskling xd) o Minday
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: