my legs is crying..well they would if they could

Go'kväll babes!
Dagen började inte som världens bästa, var sjukt trött på morgonen o lite sånt småskit som händer men sen följde jag med mah homie Minday till UMO och det var nice att komma ifrån skolan :) Efter det mötte Mone upp oss på knutan o vi käkade lunch där innan Mone o jag drog till ett väldigt taggad leg session. 

 
Så fina såg vi ut innan vi började! :)
 
4 minutes uppvärmning innan vi gick in o strechade ca 5 minuter skulle jag gissa på! 
Sen förvänades jag över att jag kunde öka och ta mer vikt när jag gjorde vissa övningar vilket känns SUPER jue! :D O smååå skillnader på kroppen har jag sett så (Y) Dessa övningar körde vi ! 

 
Utfall 20x3 6kg 

Gungande utfall 20x4 6kg
 
Squats 20x3 6kg
 
Med dessa övningar så gjorde jag innan bara 12x3 utan extra vikt alls så stor skillnad ändå! :)
 

Hip Abduction 15x3 43 kg även denna höjde jag från 36.0, 40.3kg 
 
Hip Adduction 15x3 34.5kg
 
Leg Extensions 12x3 30kg
 
Benpress 12x3 91kg
 
 
Som avslutning ca 7 minuter stretching och tradiotionela highfiven som vi gör efter varje pass! :D 
 
 
mone får oxå vaha me! :D 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mone

Nice redigering :D

2014-03-06 @ 21:10:34
URL: http://onlymeep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: