känner mig slutkörd

Idag blev det dubbelpass på gymmet för mig som såg någorlunda ut såhär:
 
kondi
5 min 6.5
13 min 8.0
2 min 5.0-6.5 
5 min 8.0
25 minuter 3,16km 200kcal 
 
efter det var jag realtivt död så jag fick gå rundor för att musklerna inte skulle krampa och gick lite här o var på gymmet, lalade runder helt enkelt. 
 
Sen gjorde jag dessa fyra fast min egen variant! 
 
50 jumping jacks
5 push ups
20 situps med 5kg (kan inte göra crunshes eftersom jag alltid får ont i nacken) 
20 mouintan climbers
1 min planka 
 
1 min wall sit (90grader)
30 squats 
5 pushups 
30 situps med 5kg 
30 sek. planka
 
25 squats
20 fire hydrant (kissande hunden) (20 per ben) 
20 dunkey kicks (20 per ben) 

20 doneky kicks (20 per ben)
25 situps med 5kg
30 sek. planka
10 situps med 5kg där jag bara jobbade på den jobbiga punkten
25 squats
20 calf rises
 
Sen blev det återigen paus för mig där jag klunkade en halv liter vatten, kunde inte låta bli, väntade på simone innan vi igen körde! Efter uppvärmningen så klunkade jag återigen en halv liter vatten...opsi?  O sen körde vi våra vanliga övningar och jag har ont och är helt slut i kroppen!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: