årets första ute cardio!

Jao som rubirken lyder så sprang jag för första gången sedan i somras ute idag och vädret var perfecto för det! 
Hade lite sabbare tempo än jag brukar ha men ändå klarade jag bara ca 2,5 km på 15 min o jag var tvungen att stanna två gånger och gå, varav en av de kändes det som jag skulle spy. Allt festande och fest rökning har tagit hårt märker jag och jag är glad att jag kommer börja deffa nästa måndag och kommer då inte festa eller röka förren som tidigast i Maj. 
Efter att jag körde ute med mone så kom jag hem och körde lite övningar innan jag dushade! 
 
Dagens workout:
 
uppvärming 8 min pw (power walk)
5 min stretching
ca 15 min springtur 
8 min pw 
2-3 min stretching
 
1 minut wall sit
50 squats
15 knä armhävningar
30 situps
15 knä armhävningar 
30 situps 
(klarar inte 30 armhävningar o 60 situps utan paus så delade upp de!)
40 sekunder planka
50 jumping jacks. 
 
jag efter springturen 
 

ska ränna runder i kylskåpet nu eftersom jag är sjuuuukt hungrig! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: