Challenge for this week

Som de flesta utav er vet, så äger jag verkligen på att ta hand om mig själv! Alltså man bli shockad så bra jag är!
 
 
Och nu förstod föörhoppningsvis alla att nej, det där är icke sant. Men det är det jag vill ändra på! 
Så jag har bestämt mig att för hela nästa vecka så ska jag göra ett antal saker varje dag som gör så att jag ser bättre ut och som är bra för min kropp!! 
 
  1. Rengöra ansiktet morgon och kväll. Kommigen tjejen! Det är huuur lätt och snabbt som helst, och ändå skiter jag i de. Suck. 
     
  2. Sminka mig. Jag ser inte så bra ut i smink kanske, men men. Alla i min ålder sminkar sig, och det måste ju inte vara något extremt, maskara och läppglans and out that door bitch :)
     
  3. Se till att naglarna är fina och rena. Och att även mina händer inte får för många sår. Alla som känner mig vet att jag har en tendens att skada mina händer xd rivmärken mfl xd det bästa är att jag själv skadar dem.
  4. Använda lotin varje gång jag dushcat nästan. Eller ja, varje gång jag rakat benen, vilker är ofta xD Och ibland bara för att det är en skön känsla eller för att huden är torr. 
     
  5. Använda parfym varje dag. Inte för mycket, ett sprut räcker. 
     
  6. Ha ett leende på läpparna varje gång jag lämnar lägenheten på morgonen för att jag klarat punkt 1-5. 
  7. Tvätta av sminket på kvällen.
     
Let's do it! :D 


Kommentarer
Postat av: Mone

:D

Svar: :D
EpicSwaging

2013-09-01 @ 22:21:03
URL: http://onlymeep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: