weekend i love you

Fredag idag och ännu ett slut på skolveckan, vilket samtidigt som det känns så skönt, känns det även hemskt, för man har inte alla timmar man behöver för att göra allt man vill. 
 
Sovmorgon till klockan 8 idag var ju inte helt fel och första lektionen, och även den ända obligatoriska är konstarterna och samhället, där vi kankse ska ta en bild där vår klass mordaniserar "the last supper". 
 

Eftersom foto är frivillig, dvs, ingen går på lektionen, så slutar jag runt halv tolv/tolv imorgon vilket passar perfekt på en fredag eller vad tycker ni? :D  det ovanliga med denna helg är inte att jag ska till väla med Mone efter skolan, eller att jag ska vara borta i helgen, utan det ovanliga är att jag ska följa med henne och hennes syrra till deras pappa i Danmark! Hipp hurra!! :D Så jäkla taggad! Sist jag var där var för ca två och ett halvt år sedan på Mones non-konfa så taggar ihjäll över att få följa med dit igen.  Helgen kommer bli såå lugn och fylld av slapp! :) 
 
Har engelska jag måste göra, så som att läsa min engelska bok där jag bara är på sidan 60 och den ska vara utläst helst på lördag....yeeey...? Vad fan, jag har blivit så slapp i skolan, men måste börja ändra på det! 
 
Såklart om en vecka idag är det äen sista dagen innan höstlovet, och en dag innan högskoleprovet... oshit! 

Väskan är packad lite överfull dock jag bara ha med mig två tröjor, en thsir o en långarmad, träningskläder + skor, mjukisbyxor, underkläder, hårborste, deo + tandborste. That's it. i swear.  Aja CYA!

 
mega taggad :D 


Kommentarer
Postat av: Mone

:D

2013-10-18 @ 08:27:09
URL: http://onlymeep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: