kallender då o nu

I sökandet efter ett par saker hittade jag min kallender från 8-9 och kunde inte låta bli att läsa lite i den snabbt. 
Tänk er mitt ansiktsuttryck när jag såg hur mycket läxor jag hade då och inget nu xd  Kommer dock ihåg att mone o jag blev jätteförvånade att vi inte fick läxor första året xd 

Tänker ta med den imorgon så mone o jag kan gå igenom den så som vi gjorde idag med hennes xd Hon skulle leta efter något hon med xd 
 

 
Helgen har föresten varit helt awesome. Ord kan inte beskriva hur awesome.  För hela helgen hade jag min mobil när jag skulle ringa mina föräldrar, that's it! Annars hade jag hur kum som helst utan skitet xd Och kolla på klocka i stress om tid? Nope, kunde inte bryt mig mindre om klockan xd 
Vi spelade wii fit, mario och på lördagskvällen Finans o på söndagen innan vi åkte hem spelade vi fia med knuff xd kom sist på båda spelen :P Men jag hade så kul att jag inte kunde brytt mig mindre. 
 Som sagt, denna helgen kommer jag alltid minnas och kommer vara så tacksam för allt xd
 maten var too die for med xd Pankakor som var sjukt goda som frukost på lördagen (fick receptet :P) och kottlet i fat (sjuuuuukt goooott!!!) som kvällsmat o på söndagen var det goda makor o innan vi åkte fick vi makor igen, som Stig (mones pappa) gjorde med vad vi ville xd Han o jag hade med köttbullar, och tyckte det var så gulligt att han gjorde min macka med :D Klart gjorde han mones o nadjas med xd 
 Ett mine för livet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: