come on

Bloggen står stilla mycket nu eftersom det är sista veckan i skolan och jag måste få in allt som jag ligger bak med. 
 
Har jobbat med engelskan sedan klockan fem med små pauser som att äta o gå på toa m.m. o är äntligen snart klar. Jag har verkligen börjat ta extra lång tid på mig märker jag...fuuuuck. 

Imorgon har jag sovmorgon ialla fall eftersom jag får in engelskan idag, vilket är min enda restuppgift där så slipper gå till lektionen imorgon som bara är för de som har rester och med svenskan är det ectra gång för bokdiskution ifall man inte gick på sin tid. Imorgon ska jag göra kalart svenska novellen och på torsdag ska jag skriva klart ett tal + påbörja msk o avsluta msk på fredag så är jag mer eller mindre klar för i år! :D 
Har även en rest i historia men den är så liten o oviktig att jag skiter nog i den ifall den verkligen inte måste in. Hoppas jag blir klar till helgen så får jag en helg full med tv serier istället!:D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: