Is it my life, or yours? I think you got this wrong

Ännu en dag i detta liv och denna dagen spenderades i Malmö på SACO mässa - mässa med massa universitet o liknande- . 

Goxplor var där, vilket är en orginisaion som går ut på att man jobbar i antingen AU, NYZ eller Kanada under ett år. Många orinasationer som hade med utlandsstudier att göra - dvs usa mer eller mindre. 
  Det va väldigt intressant, men är besviken att de inte hade något från Danmark. Vad fan..knappt 20 minuter skillnad och inget danskt universitet? Eller i alla fall någon som kan något. Men nope. 

Med mass huvudverk, lågt blodsocker och allmänt inte bra mående drog vi vid ca kl 14 till centralen för att äta, och fick även bättr oxygen eftersom luften på mässan var inte så bra. 

Med massa broshyer i en papperskase som någon snäll gav mig efter att ha sett hur mycket jag hade att bära på så gick jag fint hem och dumpade allt på sängen innan jag tog ett varmt bad och just nu är jag väldigt pissed off och försöker lugna ner mig med massa musik från 1D nya platta. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: