Shoppacholik

Efter en väldigt kooooooort sommar, bestämde jag mig för att tillfredställa mitt shopping begär och stack till väla med mamma idag! 
Behövde verkligen byxor, vilket jag mirakulöst nog hittade!!! 4 par!!! WHOO! :D  Köpte även ett par th-shirtar och kom upp till ca 1'300 kr men de bästa spenderade pengarna ever! 
 
Har även köpt skrivbords underlag till mitt skrivbord, men det visar sig att jag behöver 2 till för att det ska täcka hela så som jag vill, efterskrivbordet är väldigt omtåligt xd 
 
Såg även ett par jäääkla snygga skor!! Men de passade inte, men mamma o jag ska ta en snabb tur till familjia imon för att se ifall de finns i min storlek där! :)
Även köpt inlägg till mina converse och fan ifall jag inte kände DIREKT hur bra det va. Så inga mer onda fötter för min del mer! :D 

Svarta från Lindex 199 kr
Besha från Lindex 199 kr
Vinröda från Åhlens 299 kr
Mörkgröna från Åhlens 299 kr
Turkos paraply från Åhlens 99 kr 

Cool tröja New Yorker 35 kr

 
Peace tröjor New Yorker 99 kr/st

FRAM - BAKSIDA 
New Yorker 49 kr 

 Min ABSOLUT SWAG tröja!! 
New Yorker 139 kr! 
 
 
Perfekt dag idag med mamma! :D 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Detta är min nya blogg(Alexics var min gamla), kul att du läser, kram!

2013-08-18 @ 19:11:02
URL: http://ninetieskid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: