Leatherjacket.com

Som de flesta av er vet, så har jag velat ha en skinnjacka i en halv evighet nu, dvs flera år. Så nu äntligen har jag tillräckligt med pengar o ska fan ta mig köpa en! 
Men nu kommer det andra dilemat jag har...vilken FÄRG??!!!
 
 
 
Dessa är de vanligaste färgerna, och jag älskar alla för utom den bruna. Fast även den är lite häftig, o lite ovanlig. 
Den gråaktiga älskar jag bara, älskar den färgen, typ lite krämfärgad. 
Samtidigt är jag helt såld på röda skinjackor. Tycker det är otroligt sexigt och röd passar mig. 
O andra sidan är svart så jäkla stylie, matchar till ALLT och är bara helt awesome och lätt. 
 
Nu gör alla som läser detta mig en tjänst o kommenterar vilken färg som ni tycker är snyggast vah? :D 
 
 


Kommentarer
Postat av: julia

kräm eller svart

2013-08-02 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: