Guard up

Ännu en första skoldag, och även min sista på gymnasiet, vilket innebär att jag nu är trea och bara har detta året kvar.
Med väldigt blandade känslor la jag mig inatt halv 2 och vaknade innan klockan ringde. Duschade i en kvart och lyckades efter många om och men tvinga i mig en macka.
Efter att ha funderat lite plattade jag håret en smula och satte på halsband + lätt smink.
Ända förväntningen jag har på detta året är att jag ska ha bra betyg. Jag behöver bra betyg.
Med "The Key" på mig så är jag så redo jag kan bli för första dagen som trea.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Reply: Alla är vi olika så tyvärr funkar inte ditt tips för mig. Jag måste planera annars så funkar det inte. Eftersom att jag inte kan planera så funkar det ju inte heller hehe

Svar: oh :( oki :(
EpicSwaging

2013-08-21 @ 09:08:07
URL: http://ninetieskid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: