20 april

 
Klockan 12:12 tog Anna, Mone och jag tåget från Åstorp in till Helsingborg för att senare ta öresundståg till Köpenhamn:)
Anna stressade som fan hemma så hon sminkade sig på tågen;)

Mone & Anna på öresundståget -> Köpenhamn

me

Hela resan dit kunde jag inte fatta att äntligen efter vaddåå....290 ngt dagar så skulle vår reda äntligen börja!! Trode jag skulle dö av excitement!


Framme i Köpenhamn var det dags med all krångel med bussarna och liknande. Medan vi listade ut hur vi skulle göra åt vi korv och träffade andra beliebers som vi gick i klunga med:) en av tjejerna blev vi så pass bra vänner att la till varandra på fb!:)  

Hade det väldigt kul att när det bara var gångavstånd kvar, så var det en stor klunga med beliebers som med skulle till Parken (arenan i Köpenhamn) på typ minst 100 pers, och vi var typ längst fram och då 'ledde' alla XD VI skrattade åt tanken på att vi går fel och att alla andra följer efter oss XD Turligt nog gick vi rätt!:D 

Anna, Mone och jag gick till C13 där vi hade sittplatser och möttest utav detta


all beliebers <3


Vi var framme runt tjugo över 4 och insläppet skulle vara runt 5:) Så det blev att vänta lite, men inte gjorde det oss eller andra belibers något, solen sken och stämningen var awesome!:) 

Simone being Mone

Smiling Anna!

Vi såg även en av Justins turné bussar!:) Som folk skrek ;)

Insläppet blev runt kvart över 5 och vi släppes in realtivt snabbt. Mone och Anna hamnade i samma kö och jag hamnade i en annan, och hade då två svenska tjejer framför mig som jag fick översätta när vakten bad de ta ner ryggsäcken för att kolla den, och även när vakterna sa att de var tvugna att slänga ngt som jag inte kommer ihåg. Det som fortfarande roar mig är att jag är vääääldigt dålig på danska...fattar nada, men turen var på min sida och jag kunde hjälpa dem:) Dock inne glömde jag bort allt med danska så mone fick hjälpa oss ;)

Anna & Mone
 
Våra händer med jb. Min, Mone, Anna

Arenan var ENORM minst 45k pers fick plats där!!!!!!!! Så här såg det ut halv 6

halv 7. 

Konserten blev försenad pga lite fel med tekniken gissar vi på, förbandet (artist) var väldigt bra coh fick upp stäminigen väldigt snabbt! 
 
När nedräkningen på 10 min så kom hans dj ut och jag fick veta hur det kändes att dansa loss till musik på riktigt! Alla sjöng med låtarna och allt var helt awesome!

 
20 över 9 kom Justin äntligen ut och konserten började äntligen med All around the world! Trodde jag skulle dö!! Skrek och dansade som fan hela konserten, filmnade även och på en av videorna ropar jag never say never..som vi tre har sjukt kul åt, så sjukt, jag tänker inte lägga upp eller liknande, och det kommer inte de andra heller, eftersom jag inte vill. Men andra videos kommer komma upp såklart!! 


Runt 11.35 var konserten slut och det blev att linka ihop våra armar så vi inte skulle komma ifrån varandra på vägen till stationen för att ta tåg till Helsingör och båt därefter! 
Vi var jättetrötta på tåget och alla tre höll på att somna men vi höll oss vakna!
 
Mone, jag o Anna i väntan på tåget till Helsingör

Mone och jag var inte hemma förren runt 3 på natten och vi skulle upp 6, dvs mindre än tre timmar sömn....
 
Medan jag försökte somna kunde jag inte låta bli att le. Det kändes så overkligt, jag hade fått se honom live, och  det var min första konsert (dvs den första ajg ever varit på i hela mitt liv) och jag kan inte föreställa mig en bättre första konsert än denna!
Det bästa var att jag hade 5 dagar till att se fram emot!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: