uttmattad.com

Jag överdriver inte när jag äger att jag inte kännt mig så här uttmattad på väldigt länge! 

Morgonen bestod av bananpankakor, som btw var SJUUUKT gott med lite mango som tillbehör. 
Hade sedan ett cardio pass (kondition) och fy faaan. Ni vet att när kroppen är sjukt varm, så känner man ingen smärta i musklerna? Jag kände inte min träningsverk efter ett tag och min nacke som jag ALLTID känner av gjorde inte ont. Så uppvärmd var jag. 
 
Religion och engelska uppsatsskrivining stod på schemmat efter passet och sedan istället för fika så åt jag och anna riktig mat. I förösk att göra det en gnuta mer nyttigt tog jag kycklingtallrik och utan någon sås. Väldigt go kycklingtallrik faktiskt! 

Imorgon efter gymmet ska Mone,  Minday, Johanna, Theresa och jag se The Wolf of Wallstreet på bio! YEEY! 
Relativt ironiskt egentligen. 
Johanna: ska du o mone med o kolla bio imon? 
Jag: tror inte det tack
Johanna: Vi ska se the Wolf of Wallstreet o undrade ifal ni ville med
Jag: fortsätt prata! 
 
har velat se den filmen såå länge och alla kritiker och vanliga folk säger att den är sjukt bra! Så när chansen kom så tog vi den! Och erkänn, alla filmer blir billioner gånger bättre på bio ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: