Taggar ihjäl

Hela dagen har jag taggat ihjäl till mones fest som kommer vara imorgon!! Denna fest kommer vara så jävla awesome!!! Kommer även ha på mig en fin out-fit så känns väldigt  perfecto!! O på lördag bir det utgång!!!!! :D 


Skolan känns trögare oc trögare o tänker inte mala på om det. Två av mina fingrar på höger hand gör ont för klämde de runt halv nio tiden :( De är målade med rött nagellack just nu iaf! :D 

Some pics
 
Mone på sin 18 års dag!! :D 

Jag med mones present xd jao gav henne sms audio i present. Jao de är awesome, and if im allowd to say it myself i do look good in 'em :D

 kunde inte låta bli o var tvungen att ladda upp denna fina snap på mintey xd (minday)
hon har på sig skinjackan som mone o jag med har :D vist ser hon urfin ut i den?!! Älskar hennes hårläng med! passar perfekt likson till jackan! :D 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: