Varför hatar du sjukhus?:O

Är ofta en följdfråga jag ofta för då jag säger att jag hatar sjukhus.

Jag vet inte. Kan va för att varje gång jag vistas på sjukhus så har något negativt hänt? Sedan jag kan komma ihåg hatar jag sjukhus. Att se personer du bryr dig om inlagda pga av något negativt är fan ta mig inte kul?!
Av alla gånger jag vistas på sjukhus är gången jag va där pga att mone opererade ögat, och det är ända gången det var någorlunda okey. Men jag hatar sjukhus. Kommer alltid göra det.
Antar min hjärna automatiskt associerar ordet sjukhus till negativt.

Men som vanligt skiter jag i alla instinkter som säger åt mig att vända och springa andra hållet och går in för att vara där för min familj eller mina vänner, beroende på vem det är.
Även Simone sa tillsist att jag inte behövde komma. Men jag skolkade från skolan och gick ändå. För jag vägrar låta det där hindra mig.
När en annan kompis var tvungen att åka in erbjöd jag mig direkt att komma med. Eller i alla fall komma senare.

Men jag hatar verkligen sjukhus. Och anledningen är att jag ALDRIG går dit för något positivt eller kul. Aldrig.
Sjukhus är jäkla bra och nödvändiga, och jag är tacksam för dem, men jag hatar att va där.
Dock kan inget hindra mig från att åka dit när någon jag känner är inlagd eller behöver va där av någon anledning. För jag vet att de hade gjort detsamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: