4 is floor 7 is heaven

Skulle egentligen bloggat igår om fredagen men eftersom jat var så trött att man skulle lätt kunna tro jag var full så tänkte jag om och skriver det nu istället! :)
 

 
Dagen började med konstarternas historia och förvånat märkte jag och mone att heeey, detta är ju intressant! Vi prtatade en del om grott målningar och kände mig väldigt glad över att redan veta en hel del om just det :)
 
På fotografisk bild bjöd vår lärare på kaka som hade kokos i. 
Mobilbild 
Kaka med övervisppat grädde och en använd tepåse som kom från mitt te xd 
 

Lektionen som skulle hålla till tre slutade runt ett. Vi skulle vara i Lund senast fyra, så mone och jag tog det lugnt och hängde bara i korridorerna och hade det allmänt awesome med mindy och theresa + snapchat ;)
Mindy var väldigt bra på minner och mone var inte långt efter ;)


Runt tre tiden befann mone och jag mig i Lund och vi gick rundor och gjorde det vi var bäst på, pratade :) Hade velat gå till Julias skola men hittade inte, så tillslsit bestämde vi oss för att gå tillbaka samma väg. Sagt och gjort så började vi gå tillbaka, och helt random kollade jag in i vid en port och fan om det inte var Julias skola! Så glatt gick vi till frasmidan och satt oss ner vid fontänen. Sms till Julia skickade så hon viste att vi var där och mone och jag fortsatte vår konversation. Plötlsigt ville jag ha upp båda fötterna p åden smala kanten vid fontänen och började krångla med det, men tysta böner om att INTE ramla i. Jag lyckades!! 
Kort därefter kom Julia och vi gick till hemmakväll (en affär jag inte viste fanns tills just då. Så när Julia sa att hon ville dit så täntke jag..men julia... vi skulle ut i kväll jue..?) Lite pinsamt kanske xd Köpte en sprite med mone och 6 st snusklubbor :P Klubborna heter så, de innehåller inte snus xd
 
Buss till S Sanby och vi traskade fint till Julia och simoe pratade med sin pappa kort innan vi började göra i ordning i källaren för senare när vi skulle komma tillbaka sent. Vi märkte att vi hade missat den bussen vi skulle med och började stressa halvt om halvt för att hinna med den andra. Visade sig att Christian som vi skulle mötta upp också var sen så han kom precis på pågatåget och tror ni det var närkontakt som gällde? Efter ca fem minuter och ett x antal gånger efter julia höll på att ramla tog jag tag i hennes ryggsäcks remmar, drog henne liiite närmre för att lättare kunna hålla henne på fötter xd Lite klaustrofobicka gick vi av i Malmö och mötte Alva och Linnea. Så där väntade vi till Oskars tåg kom in. Väl när alla var där drog vi till matstånden och jag märkte fördelar emd långa personer. Lättare att se vart de är, så kommer man ifrån liite så ser man ändå vart de är. Christian gick lite back med mone o mig så han var den vi alltid kollade efter, men alla var jättegulliga och kollade back flertal gånger för att se till att ingen kommit ifrån. Och stannade när de tyckte vi var liiite för långt bort xd 
 
Mika o Linnéa 
Alva
 
Oskar och Christian 
Mone o jag
 

 
Runt tolv på natten var vi hemma hos Christian och började spela Waterfall. Jävla awesome spel!! 
Det ända som behövs är - alkohol -människor -kortlek  
Så på varje kort ska olika saker göras. Vi spelade en verision utav alla som finns. 
 Ess - alla ska shota en klunk 
 Två - välj någon som ska dricka
 Tre - drick själv 
 Fyra - floor. Den som slog sist på bordet med båda händerna fick dricka
 Fem - killarna skulle dricka
 Sex - tjejerna skulle dricka 
 Sju - heaven. Den som hade händerna sist i luften skulle dricka.
 Åtta - mate. Välj någon som ska dricka varje gång du dricker
 Nio - Never have I. Tre chanser. när någons tre chanser är ute ska den personen/personerna dricka 
 Tio - Kategori. Den som inte kommer på något i den kategorien dricker 
 Knäckt - Rim.Den som inte kunde rimma mer drack 
 Dam - Regel. Kom på en regel som man måste följa.Glömmr man måste man dricka 
Oskar tog att man måste säga In my ass efter varje mening. Blev VÄÄÄÄLDIGT fel. Som Gud in my ass (min XD)
Jag sa att man skulle säga fuck you i slutet av varje mening. Mitt favvo säg jue :P
Kung - Questin. Svarade man på en fråga som den personen stälde skulle man dricka xd
 
oscar o mica
 Mone, Julia o Christian
 
 
Egentligen skulle Julia, mone o ja dra runt halv 3, men vi bestämde oss att stanna eftersom festen fortfarande var i full fart så vi bestämde oss för att sova över. Sova blev de inte för mig julia o christian xd 
Sat upp vid fem och diskuterade usa. Började verkligen frysa o hittade en tröja som jag använde som täcke som visade sig vara christians xd Tillsist hämtade julia täckte till mig och henne. Väldigt snällt :D Vid 6 bestämde vi oss för att sova en blund, och jag halvsov. 
knappt en timme senare väcker Julia mig o vi väcker mone o drar. Hemma hos julia packar mone o jag sakerna och drar hem istället för vi var sjukt slitna :) o julia drogt ill jobbet :P 
 
 
Väldigt kul och ingen fest jag kommer glömma i första hand. 
TACK FÖR KVÄLLEN GRABBAR O TJEJER! :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: