todays a fucking awesome day!

Welcome to this awesome Friday afternoon! Livet känns awesome just idag och jag bryr mig inte för mycket över att det är kalt ute :P 

Efter en kort skoldag drog jag hem, latade mig i badet en timme eller så, platat håret halvt om halvt målat naglarna o sminkar mig eftersom ssssnnnnaaarrrt drar jag ut  XD Jao ska ta tian med mone till knutan där julia som precis fått körkort hämtar oss, vi kör hem till henne snabbt o lämnar av lite grejsimois och sen bär det av hem till Christian där det blir lite förfest o sen ut på någon bar xD 
 
Imorgon är det även Annas fest, eftersom hon i måndags äntligen fyllde 18!!:D 
 
o nu ska jag chilla lite innan jag måste dra, cya! :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: