homework.com

Nice väder ute med lite kyla som bonus...Aja tänker inte klaga, kunde varit värre, regn o åska som igår xd
 
Imorgon ska gymnasiearbetet vara inne och jag håller på att skriva in rapporterna som ska vara inne samtidigt, hittentills har jag skrivit 137 ord av minst ca 500. Men men det går framåt! :) Sen ska den övesättas till svenska eftersom de med vill ha den på svenska av någon anledningen? Egentligen skulle det bara vara på engelska men de vill oxå ha den på svenska... aja xd Började att skriva på engelska för det kommer lättare tycker jag :)

Sen får jag se om jag tar mig i kragen och får in PM uppgiften vi ska ha in till Svenskan eftersom det är nationella nästa vecka och det är PM som ska skrivas. Så vill vara hundra på att jag kan det, onödigt att tabba till nationella tycker jag... xd
Engelska står med på listan och på lördag blir det högskoleproven en hel dag igen.....Aja xd 

Ska återgå till mitt te och gy rapporterna xd 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: