new desk + walls xd

Jao!
Jag har fått ett nytt skrivbord, som ni kanske visste, eller kanske inte? 
I alla fall, tänkte jag att det är på tiden att ni får se den, och även vad jag gjort på väggen XD 

    me desk. Love it. 
Pärmar till engelska + allt annat, iphone, dator, högtalare, klocka som jag själv gjort, allmänacka + pennskrin (mina viktigste ägodelar förutom iphone o dator tyo xd) 
 
    Pictures!!! Jag kollar ofta upp på väggen framför datorn när jag tänker, vilket jag gör väldigt ofta har jag märkt, och blir lite smått deprimerad över att väggen var sjukhus vit. Så tråkigt jue!! 
   Så tog frm bilderna jag fått hem och började bygga xd Väldigt nöjd faktiskt!:D  Nu vet jag inte vart jag ska fästa blicken ;)


 




 
 
 
 
watcha thinki? :P kommentera gärna and let me know :P 


Kommentarer
Postat av: Mone

love it!!!

Svar: <3
EpicSwaging

2013-09-01 @ 22:22:18
URL: http://onlymeep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: