kiss me like you waant to be in love

Idag hade vi inga lektioner!  Meeen ändå åkte man in till skolan. Väldigt dumt kan man tycka, men så var anledningen studentmössor prövning, och helt plötsligt var det helt okey att åka in för att göra det i en timme och sen hem igen. 
Mone och jag hade lite problem med storlekarna xd 55 satt lite för tight medan 56 satt aldelles för löst xd Det jag tyckte var chockernade var att så vitt som jag vet är det bara mone, minday o jag som tog storlek 55....man bara jaha... litet huvud jag har dåååe. 

Det som var awesome med idag var inte att vi bara hade studentmössoprövning, utan att det gjorde så att det äntligen kändes verkligt. Fan jag går ju i trean och om mindre än åtta månader tar jag studenten och får diplom där det borde stå Congratz, you survivied 12 years of school even though you wanted to die. 
Tyvärr kommer det inte stå det på diplomet :( 
Men bitches, nu är det verkligt, jag är snart klar!! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: