I Don't Get It

Genom flera år och flera årstider har jag o denna tjejen kämpat oss igenom. Ca 7 år har vi överlevt tillsammans och nu är fan ta mig ÄNTLIGEN dagen som vi väntat på här! 
 
Min älskade Mone fyller äntligen 18 år !!! 
 
Nu är det slut med alla gånger jag kunnat reta henne för att hon inte är 18 år längre, slut med att jag kan göra saker hon inte får. Slut, finitie. Gråter. 

Skämt o sido. 

Nu är det fan ta mig bevisat, vi är officiellt vuxna o på lördag blir det vår första utgång som vi inviger tillsammans!! 

Simone, I Love U Always Forever
 








 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mone

Awe tack! :) älskar dig bestie! :D

2013-11-06 @ 06:04:23
URL: http://onlymeep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: