Oväntat trötthet

Medan jag var och shoppade med Julia så fick jag ett telefonsamtal från jobbet om ifall jag kunde komma in och jobba ett par timmar. Det kunde jag, men min buss gick inte förren 19:00 vilket jag snällt fick berätta och sedan ställde jag och Julia oss i kön för att köpa mat på Ikea, eftersom jag inte skulle klara av att inte äta tills nästa dag, dvs idag xd 

Kom hem runt halv 12 och efter en vrmande dusch la jag mig, bara för att sova oroligt till fyra, och som pricken över i:et kunde jag inte somna om från kl 4 på morgonen...

Allt detta lede till att jag var trött som fan på jobbet idag xd men det gick :P 

Har precis börjat på säsong 9 av Greys anatomy och är redan på avsnitt 5:P nu ska jag dock lägga mig för en jätterolig dag i skolan imon.... jag hoppas ni förstod min irioni xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: