Not okey

Fan vilken sommar. Alla åker bort och lämnar mig, sedan kommer hem och berättar allt awesome de gjort. 
Det är inte okey guys! 
 
Inte okej att höra att Simone ska til Spanien och lämnar mig forever alone de två/tre första skoldagarna. Behöver henne som mest då jue! Det där kommer betyda otur.. XD sedan ska jag sitta och lyssna på allt awesome...

Julia kom tillbaka från Egypen igår/idag och att läsa allt awesome på hennes blogg är inte heller okey! Inte om alla kvällar, och god mat. Eller kvinno diskrimenerande idioter. not okey. 

Mindy har som vanligt varit i Kreta. Tror ni inte jag kommer få höra massa awesomenes där ifrån? Not okey. 

Hey Vad har DU gjort i Sommar?:D 
Jo de ska jag berätta. 
Gått omkring bendes att ingen ska dö när jag arbetar. 
Fått rygg ont (har de fortfarande). 
Fåt massa blåsor på fötterna över att ha sprungit rundor som en höna utan huvud. 
Oh jag träffade Julia en dag eller två. Simone max två dagar..ja jag vet vi e bästisar, men hon jobbar i dk vet ni. 
Nej men ja! Inget intressant så håller tyst nu. 
 
TYp XD Så kommer det vara i början av skolan. jag har inte rest någonstans. Inte ens danmark. Har inget intressant att berätta, i alla fall som skulle intressera andra  om jobbet. Detta är en av anliedningarna jag inte vill börja skolan XD För de första man gör är att snacka om sommaren jue. 
Så jag funderar nästan på att skita i skolan tills mone kommer tillbaka. men men...historierna kommer återberättas tills alla hört de. Not okey
 
 
 
 
 
nu hoppas jag ni tog detta med en nypa salt eh? XD jag kan knappt vänta på att få höra allt awesomness, även fast jag är avundsjuk xd 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: