I watched you shine for so many years

Fredag idag och jag känner mig halvt om halvt död. Skolan stannar tyvärr inte upp och  väntar på folk som är trötta. 
 En vecka till, sedan är det lov! Det negativa är att jag har tre viktiga saker som jag knappt gjort... ska läsa klar min engelska bok som är över 300 sidor o är på sida 51..., ska läsa ut min svenska bok som är på ca 500 sidor, läst 120... och så ett samhällsarbete som jag inte ens börjat med.. men tjena paniken hur måss det? 

Idag var det ialla fall mitt 18:e träningspass och även den första gången vi körde fem pass på en vecka. Vi hade armar och axlar, och boy, i just love that shit! Ja har börjat gilla de andra med, men armarna kommer alltid vara en favoit xd just för att jag är starkast där tror jag :P 

Nästa vecka kommer vi föröska med ett dubbelpass, det vill säga, vi kör på morgonen sedan igen på eftermiddagen samma dag! Lite nörvös för det, men ska bli intressant at testa! 

Nästa helg blir det även nice! På fredag är det utgång för att fira Johanna, antagligen bowling med, på lördag blir det nog chill med mone och söndag blir det fest hos Julia, bra avslutning på de 6 första skolveckorna detta året erbjude. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: