when ever you are ready

Yo peps! 
Hade nationella i matte idag. 
Let't not talk about it yeha? 


Dagen har inte betåt utav mer än bara nationella ock så svenska. 

Imorgon har jag med nationella matte, dock muntligt så den kommer förhoppningsvis gå helt okey. 
 Vår lärare ska även bjuda på fika imorgon!!! Han är så jäkla duktig på att baka och liknande så längtar ihjäll mig till den lektionen!! :D


Älskade moldovaniens låt till esc! Den gav mig bara en notsalagi känsla eftersom ja..den är orignellt på rumänska o ja..vet inte. Älskade bara den. 
De ändrade i sista minuten så att låten skulle presenteras på rumänska iställer för engelska som verisionen jag la upp är på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: