nej men varför?

Som jag skrev innan idag, min morgon började väldigt bra. Kände mig pigg och glad på en måndagmorgon innan jag fick ett samtal 7.10 om att heeey, jag skulle övningskört....FUCK, dock gick det bra! han hämtade upp mig och ja, körde till skolan missade bara max 15 min av tiden så gjorde inte så mycket! 
Snackade lite och sa att jag vill ta mitt körkort så snabbt som möjligt nu, när jag fyllt 18. Så har tid redan nu på torsdag! 
Är ledig till klockan 12, lite dumt att jag måste gå upp som vanligt för att kunna köra från HBG kl 8 till 9 sedan ha 3 timmar att göra nada på....får väl hitta på något antar jag. Kanske någon tycker synd om mig och joinar? ;P 

Matte började skoldagen med. Märkte då att vi har max 3 veckor till i skolan. WHUUUT?!! Trode vi hade mer, bad nästan om mer! Har typ 4-5 saker som inte är inskickade och ska hinna med nationela rep + annat i skolan...fml. 

Historian var roligast. Långtråkig. com? Orgghh. 

Efter lunchen som jag mådde illa på åkte jag till Mone där vi såg Jakten vilket är en dansk film. Väldigt bra. Den tar upp hur vi människor fungerar. Svårt att beskriva, lite trög i början för man sitter och väntar på att något ska hända, men väääldigt bra efter de säg...första 40 minuterna tror jag det var! :)
 
#Cannes 2012 - Danskjävlarna har gjort det igen. "Jakten" är ett vansinnigt starkt och gripande drama, om hur ett oskyldigt rykte kan förvandla ett samhälle till monster. (klicka för att komma till sidan med recentionen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: