Let it all out

Efter skolan idag stack jag och simone hem till henne för att jobba på vårt grupparbete som ska redovisas på fredag, och som vanligt kom vi in på massa annat.
 
Från vad komunist är till SD till Jimmie Åkeson till dansk politik till maaaaassssaaa annat som slutade med stavning:D 

Det heter tydligen att hjärnan assosierar (stavning typ XXX) till annat. 
SÅ tänkte varför inte skriva ett inlägg om de på bloggen där jag börjar med ett utgångsord som jag kopplar (assosierar) till något annat? 

Blogg
Dator
Internet
Tumblr
Foto
Kamera
Film
Snygg
Kändis
Ed Sheeran
rött
blod
aj
ont
skrapade knän
asfalt
isbanna
kallt
vinter
sommar
hav
blått
natt
stjänrnor
ljus
fint
ros
romantik
kärlek
musik
 
typ XD
 
Det är vist en viss form av inteligens att kunna assosiera i ett samtal så mycket som jag och simone gör. 
Nadja (simones lillasyster) hade rätt...våra samtals ämnen är fan inte normala. Oftast byter vi så snabbt att vi själva inte märker det. Jag märkte det idag för att jag råckade kolla på hennes kolligeblock där vi hade skrivit om vår redovisning. Så ja...that's us for u XD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: