Julklappshandel o ingen skola

Hela denna skolveckan känns som den inte excisterat ungefär. Till att börja med var vi lediga i måndags, vanlig dag på tisdag, onsdagen var det studentmässan, på torsdag var det film o sen fick vi dra hem pga stormen Sten oh fredag fick vi jobba hemma. 
Bra skolvecka där! :P 

Lite produktiv var jag ändå igår ch julklappshandlade lite med mone och anna. 
Fick Julias julklapp köpt och Johannas, sedan en jättenice mössa till mig som ni ska få se senare + tre victoria secret mister för 139kr/st. Billigare än vanlig parfym och mer (Y) 
 
Idag ska jag köpa Mones, Annas och Mammas julklappar sedan e jag done för i år :P Det bästa e att jag vet vad jag ska köpa till alla så det blir lätt! :D 
Julia mötter mig på Väla runt 3 och jag ska inte gå därifrån utan att äta frozen youghurt som öppnat på väla! 

Snow outside me window 
 
Väldigt bra kvalite jag fick på bilden o.O  
Sparkling Citrus
True Escape
Such a Flirt 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: