OMB!!!

Om exakt en vecka vid denna tidpunkt befinner jag mig i Köpenhamn på väg mot en pizzeria hoppas jag!:D
Senare på kvällen är den första konserten...OMB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Även om en vecka när jag VAKNAR får jag äta godis och onyttigheter igen!!! har hållt mig ungefär en månad..så en vecka till ska jag banne mig klara!!!:D Ser verkligen fram emot att få propa mig full med godis efter den 20 april till ungefär den 5 maj, då jag igen börjar med nyttighets period. Andra regler där dock! :)
Enda anledning till att jag börjar nyttighetsperioden senare än tänkt är för att jag vill kunna äta vad jag vill på min födelsedag xd 

det positiva med nyttighetsperioder är att när man senare FÅR una sig något typ en gång per månad eller liknande, så uppskatar man det så mycket mer!!
  Det första jag ska ha den 20:e är en jävla cola! O sedan pizzza med danks majonäs o pommes. Dööör just nu av längtan. Om man ska föröska lita på meterologerna så säger de även att de ska bli varmare nu nästa vecka och frammåt. Så får väl försöka lita på dem!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: