not ready

Efter en veckas ledighet och försmak på hur livet egentligen kan vara, var jag inte alls pepp att dra mig upp nu i morse. 
När jag kollar på klockan nu och tänker tillbaka bara en veckas tid, så hade vi precis blivit insläppta in i arenan och alla sat ner i väntan på att konserten skulle börja. 
 En vecka senare och jag sitter här med läxor höger och vänster. 

Drog ialla fall till väla efter skolan och vad jag köpte ser ni i inlägget under. 478 spän typ blev det...kändes väldigt konstigt att spendera så mycket pengar...men älskar sakerna så det är väl värt det!:)
 Mone köpte även en sött svart top och en sjukt snygg bikini som jag inte skulle ha sagt nej till att ha själv, men den passar henne så mycket bättre än mig:)
mone köpte lipbalm på bik bok (2 för 39 kr tror jag?) och jag fick den ena:D tack monecho!:D


Hela dagen har jag gått rundor och visat upp fotot på mig och Justin och fått mone att göra detsamma:) Så sjukt kul och det är så awesome att alla är så glada för vår skull :) Lått bara ämnet konsert eller Justin bieber komma upp och större leende på mig är inte möjlig nästan:) 

Innan vi drog från väla var vi tvugna att köpa en smoothie på naked juciebar medan vi får konspomera socker och onyttigheter igen :) äter mer eller mindre sånt nu eftersom jag får och inte för att jag vill om jag ska vara ärlig..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: