break a bow, you already got me on my knees

morgon till alla som läser detta på morgonen, shoo till alla andra;)
 
Igår bestämdes det att musketörerna skulle till Emporia idag då, men Mindy kunde inte för hon skulle fira sin pappa så det blir bara jag o Mone:) Men mindy har redan varit där så 'XD 
Men såklrt ville min kära homie ta bussen 10.25....lyckades klaga tillräckligt för att ändra till 10.45 hehe:D
Hon ville ha en tidig start o tillräckligt med tid.....-.- XD 
(sa dock att jag VÄGRADE gå någonstans utan att ha druckit minst en kopp te , vilket jag gör nu så det  e(Y) ):D

Så hela dagen kommer spenderas i Malmö + 4 timmars resetid XD yeeey. 
Morgon dagen kommer dock antagligen spenderas i Dk XD 
Sedan e det heeeeeeeeelg:D Snackade igår kväll med mone o bara: mone du kmr fan få ett helvete att få upp mig XD Eftersom hon gillar att gå upp tidigt medan jag inte går upp förren efter 10 typ XD Så det där kmr bli intressant att se hur det bli;) Addera att vi antagligen kommer vara ute halva natten o uppe resten av de så får du en mkt pigg tjej.....lol :)

Aja ska fortsätta med mitt té och sedan dra! c ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: