mysig dag med klassen!

haha ett litet inlägg om vad som hände idag, haha tyckte det var skrivvärt! :D

Så idag var vi på klassresa med klassen då (duuh XD) till en stuga som skolan äger och som då kallas för GA stuggan. SOck märkte vi att stuggan hade blivit dubbelbokad med vård och omsorg OM. Det blev att vi i min klass gjorde en brassa och hade det myssigt där! Humöret var på topp och det var helt amazing! 
Eftersom vår klass är media kass så sa det av sig själv att vi skulle ut och fota, vilket vi gjorde. Två uppgifter fick vi.
  • fota i 45 minuter så många olika växter vi kunde. Min grupp (nämner inga namn XD) började lite smått med det vi skulle göra, men det slutade med att kameran var avstängd och vi bara traskade rundor och njöt av tiden. När vi kom tillbaka och skulle räkna hur många olika slags arter vi fått, jao...vi hade 11 LOL! :D
  • Poträtt bild i naturen som skulle karaktiersa dig på något sätt. Min original bild var inte jättefin utan jag var anmälnt sur. Men my Homie tog en til när vi satt runt elden som vi nog kommer använda istället eftersom ja...jag såg anmält gladare ut där XD
Lunchen ägde. Jag till och med lärde mig lite hur man skulle grilla korv! :D Känner mig stolt eftersom jag förrens idag inte alls hålt på med grillen, utan lämnat andra kunniga. Men ingen i klassen viste riktigt hur man grillade, så vi gjorde som vi ofta gör, prövade oss fram. Och vet ni? Det blev awesome! :D Dock var kladdkakan som en i klassen bakat och tagit med dagens höjdpunkt! Den smakade så gott!!! :D (fick även resptet :D)
DÄrefter körde vi musikleken! Mitt lag sög, men det är heeeelt okay. för vi skrattade mesta delen av tävlingen :D

Dagen har helt enklet varit awesome!


bild tagen av My Homie!


Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej! Jag har fotat ett par självporträttsbilder, och jag skulle bli jätteglad om du kikade in och

kommenterade vad du tyckte om dem :) Kram. ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/may/sjalvportratt.html#comment

2012-05-30 @ 18:56:43
URL: http://twinstars.blogg.se/
Postat av: Ellen "Franz-Boris" Eklöf

Superfin bild!! :D

2012-05-31 @ 01:09:09
URL: http://franzboriss.blogg.se/
Postat av: Belinda

Sv; Ja, klart! Vi får göra dessa två åren till en riktig fest nu alltså!

Tack, ja, han såg så fin ut på trappen! :)

2012-06-02 @ 15:36:53
URL: http://amillionthingstodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: