Buna Seara Suedia!

Go kväll Sverige! Ohh vilka låånga dagar det varit! Resan hit sög, blev med biten av en spindel så min hand och arm gjorde ont o handen var nästan trippel så stor (svullen då). Men efter tre dagar är den helt normal nu! T När vi kom fram till Timisoara träffade vi upp mina kusiner på pappas sida och min älskade moster och åt. Första gången på en o en halv dag LOL. När vi kom fram till min moster väntade den bästa presenten EVER!!!! Mina småkusiner Alex o Horia var där!!! Blev så glad över att se dem! Och efter att ha nästan ramlat ner av att ha blivit attackerad av Alex men hans enorma mysiga stryptag kramar hängde vi bara rundor efter jag tagit den skönaste duschen över!!!! Tog på shorts med linne med 35 grader väntande utanför huset! Dagen ägnades åt CHILL och lek. På kvällen drog vi till McDonken (Mac kallas det här) eftersom kuskens verkligen ville äta där. Jag som ville ha pizza :/ äh att se de så glada var värt det!!!:D Halv elva tog vi natttåget och efter att ha bara fått t tre timmars sömn från tors-mån somnade jag direkt o vaknade vid 9 när mamma väckte mig. Efter att ha kommit fram till hotellet drog vi ut lite. På kvällen drog vi till Centrum (Centrul) och bara kollade rundor på alla fina kläder och bara njöt av värmen! Hann även med en halvtimme nonstop simning vid poolen men de va för många ungar ivägen-.- Idag har vi varit i Constanta och sov även en timme middag eftersom jag Fortfarande var så trött!! Fått manikyr och pedikyr o imon ska jag även klippa mig!:) Bilder hittar ni på min Instagram @epicmiley där jag uppdaterar oftare. Bloggen kmr va relativt död :/. Nu e kl. 11 ska läsa o lägga mig måste upp 8 för att äta frukost ( svensk buffé;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: