nyårs outifit CHECK

Textinlägg igen guys:D

Simone kom äntligen hem igår, såååååååååå såklart tänkte vi hänga idag, och eftersom båda ville till väla, vad tror ni vi gjorde? Jo vi drog till väla:D 
Byte ut det vi planerat och ugglade rundor resten av tiden, i hopp om att hitta någon liten guldkorn i rean!:D
Köpte en sport bh, och eftersom jag fått en vit av mone, tog jag en fin blå, som enligt båsa oss passade bra på mig:D färgen då, såklart själva bh:n med med men de va färgen jag menade:)

Snacka om packat det var i affärerna. Trodde man skulle kvävas. Viserligen gillar jag folkmängder då och då, som på festivaler och sånt, men oftast vill jag inte ha med de att göra, så lite jobbigt blev det. 

På Vera Moda hittade både jag och mone en pice till vår nyårs outfit, och båda två var sjukt snygga. Hennes typsikt henne, passade perfecto på henne, men jag blev väldigt förvånad hur bra min blus såg ut på mig, eftersom mer feminima klädder på mig ser ut som världens kastrastrof. No kidding. 
Såklart köpte både jag o mone respektive blusar för billig peng:D (YY)

Sedan eftersom vi här hemma berhöver en ny brödrost för den gamla gick isönder, köpte jag en sööööött lifen för 100, och lyckades tigga mig till högtalare för 199 av mina föräldrar isf för 100. Vi betlade hälften var, jag 100 mamma o pappa 100 alla glada o nöjda, speicellt jag!:D

När jag kom hem visade jag blusen för mina föräldrar och eftersom mamma jobbar eftermiddag på nyår och då inte kommer kunna se mig i klädderna eftersom jag går efter henne, runt 4 tiden tror jag till mone, så hon insisterade att jag skulle ta på mig hela outfiten. Vilket efter lite tjat jag gjorde. Smycken och allt med. Sjuuuukt snyggt, om jag får säga det själv. Inte för mycket, men ändå festligt:D Så sjuuukt taggad tills jag kan visa er outfiten och ha den på mig. (bild kmr runt nyår såklart XD )

Nu dunkar musik från mina nya awesome högtalare och jag ska fortsätta njuta av den:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: