just today





























JAG HAR TAGIT BILDERNA O REDIGERAT DEM!


Idag? ja...inget. Efter skolan drog jag hem för en dusch och lite snack med mamma innan jag och Simone möttes upp för att fixa läxan till skolan till Tisdag. 
dessa bilder som ni sett, är de bilder jag fick, har två till som jag lägger upp imon tror jag, eller senare, som jag tänker använda till skolan:) 
Vi hade grafisk bild idag, och vi sketchade. Fan vad nice det är!:D Haha epic eftersom där ska det va snabbt och slarvigt. Jag var snabb, Mone o Minday? nooooga o låååångsama. LOL XD 
Sketcha är kul. 
Hade täntke göra det nu på kvällen, men behövde redigera bilderna och sen måste jag även rensa musik på iphonen, o ska lägga mig runt 10 så ja...får se hur just det där går eh? XD Annars gör jag det imon på MSK :D 
Aja...skriv gärna vad ni tycker om bilderna!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: